The journey Down Under part 2: Tassie style - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ysvhar Arkel - WaarBenJij.nu The journey Down Under part 2: Tassie style - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ysvhar Arkel - WaarBenJij.nu

The journey Down Under part 2: Tassie style

Door: ysvhar

Blijf op de hoogte en volg Ysvhar

13 Januari 2012 | Australië, Melbourne

Hallo iedereen,

hier is die dan... het 2e verslag:

sinds het laatste verslag heb ik 2 weken bij Coogee beach uitgehangen tot Oud&Nieuw in die tijd heb ik o.a. een dag surfcursus gedaan (dat ging me verrassend goed af). Daarna naar Canberra, hier heb ik mijn eerste kangaroo gespot (en het was een beste want hij was bijna net zo groot als ik:)) verder was Canberra niet veel aan. Leuk om gezien te hebben maar dat is het ook wel.
Daarna door naar Melbourne hier heb ik 2 dagen de stad een beetje verkend (leuke stad, een stuk rustiger als Sydney).En toen met het vliegtuig naar Launceston (Tasmanie) voor een 5 daagse tour rond het eiland. Erg veel mooie dingen gezien o.a. Bay of fires, Wineglass bay, Freycinet National Park, Russel falls, Montezuma falls, Lake st Claire, Cradle mountain, Henty dunes en veel meer.Ook veel leuke dingen gedaan o.a. veel hiken.Inmiddels ben ik weer terug in Melbourne en ga ik overmorgen (15 januari) naar Nieuw-Zeeland.

Nou dat was die wel weer voor eventjes.

groeten Ysvhar

  • 13 Januari 2012 - 07:57

    Mamaatje:

    Hallo avonturier weer veel mooie dingen gezien en gefotografeerd. Je kon het niet laten om even een slang te laten zien hé. En die beste skippy ziet er wel erg relaxed uit. Nu even rust en dan op naar de volgende ervaring. Geniet ervan.
    Liefs van ons!

  • 13 Januari 2012 - 09:39

    Bassie:

    he luis , je hebt een jaar de tijd je hoeft niet alles meteen te zien.
    Nee gelijk heb je zo veel mogelijk zien en ons de ogen uitsteken met mooie foto's.

    Geniet ze en veel plezier in NZ

  • 13 Januari 2012 - 10:49

    Bianca:

    Het Ysvhar,

    ik las dat het goed met je gaat. En al veel aan het bekijken bent. Helemaal leukjoh. Het zit er allemaal wel gaaf uit hoor daar. En nu al een skippy op de foto hahaa. Nou veel plezier In NZ en tot schijfse.

    Gr Bianca

  • 13 Januari 2012 - 22:33

    Maccie:

    he vriend,

    wat een bofkont ben jij toch ook met al dat moois, leuk die slang en tasmanian devil. Ik hoop dat jij over ongeveer 250 dagen ook zo'n mooie foto maakt van de great white in al zijn glorie hahahaha

    Wij missen jouw op het werk, maar ja we vergeven het je als je ook eens foto's maakt van alle meiden hahaha

    gaat het nog gebeuren dat je gezelschap krijgt naar NZ waar jij het over had?

    Ik hoop straks een paar mooie foto's te zien van locaties in NZ waar the lords of the rings is opgenomen en misschien wel een foto van de Haka.

    groetjes maccie en gwen

  • 14 Januari 2012 - 05:04

    Lil Sis:

    he bro, ik weet niet hoor maar je had het toch over grote spinnen :( waar zijn die dan??????allemaal beestjes behalve spinnen. mooie omgeving we zijn wel een bietje jaloers hier hoor. Wij kieken de hele dag tegen het zelfde uitzicht aan.
    -x-
    en dikke knuffel van een bijna 1jarige Silvy

  • 14 Januari 2012 - 21:39

    Brigitte:

    He Ysvhar, man wat een mooie foto`s zeg!!! Je geniet echt. mooi om te zien.
    Wel heel erg leuk van je dat je ons op deze manier op de hoogte houd.
    Ik zeg geniet er van je hebt t verdient.
    Ik mis je stem wel in het magazijn hoor....
    Dikke x Brigitte.

  • 17 Januari 2012 - 06:20

    Ysvhar Van Arkel:

    Hey Hey iedereen, inmiddels al weer 3 dagen in Nieuw-Zeeland. Alleen, zodat ik mijn eigen draai eraan kan geven. Het is hier echt geweldig mooi. binnenkort volgen het verslag en de foto's groeten uit het land van de kiwi's.

  • 17 Januari 2012 - 06:20

    Ysvhar Van Arkel:

    Hey Hey iedereen, inmiddels al weer 3 dagen in Nieuw-Zeeland. Alleen, zodat ik mijn eigen draai eraan kan geven. Het is hier echt geweldig mooi. binnenkort volgen het verslag en de foto's groeten uit het land van de kiwi's.

  • 17 Januari 2012 - 06:20

    Ysvhar Van Arkel:

    Hey Hey iedereen, inmiddels al weer 3 dagen in Nieuw-Zeeland. Alleen, zodat ik mijn eigen draai eraan kan geven. Het is hier echt geweldig mooi. binnenkort volgen het verslag en de foto's groeten uit het land van de kiwi's.

  • 17 Januari 2012 - 06:34

    Jiska Atema:

    Hee Ysvar,
    Fijn dat je het leuk hebt gehad in Melbourne en Tasmanie! En ieeel je hebt een slang gezien! Hoop dat ik die nog even niet tegen kom alleen in de zoo! ik heb je al een paar x gesmst maar je zit alweer in Nieuw Zeeland ben benieuwd hoe je het daar zult hebben! Ik ben nu in Brisbane en het is hier echt poep weer dus marjolein en ik proberen een plan B te bedenken! nou we houden contact! xx Jis

  • 19 Januari 2012 - 12:28

    Smitje:

    Hoi Yshvar, mooi zo`n slang man. Op het werk zie ik ze ook iedere dag hahaha, maar dat zijn andere. groetjes en maak er wat van.

  • 19 Januari 2012 - 21:20

    Hey Hey Litle Bro.:

    ik heb afgelopen dagen even gebeld over werken op zaterdag maar moet morgen even terug bellen in de hoop dat ik de desbetreffende man aan de lijn kan krijgen.

    je had weer mooie foto's toegevoegd maatje je geniet er lekker van daaar we missen je nu al wel iets meer.

    heb net best wel stap genomen voor mijn doen ik heb solicitatie ingestuurd en aangegeven dat ik mogelijk in .... kan treden in augustus 2013 omdat dan deze opleiding af is gerond als het goed is.

    hey hoe bevalt het daar in new zeeland mooi daaar en leuke mensen.

    sporten gaat btw ook erg lekker zit met dead lift weer tegen de 130kg en bench press op 110kg lekkah.als je terug ben gaan wij weer lekker samen trainen ofnie hey de groeten genoeg gelult tot mails of sms later broertje

    greets big bro ras

  • 21 Januari 2012 - 16:50

    Huibster En Monique:

    hey kerel
    zo te lezen gaat alles goed.
    de foto's zijn idd mooi ga zo door.
    en geniet er van zoveel je kan.
    misschien gaan wij ook nog wel een keer down under in australie dus laat maar weten / zien waar de mooiste plekjes zijn hahaha.
    oké tot zover en tot laterzzzz

    groetjes van ons vanuit Zettuuu

  • 22 Januari 2012 - 18:43

    Es:

    Hey Ysvhar, Mooie foto's hoor!! Echt leuk dat we je zo kunnen volgen!! Geniet ervan en we volgen je!! hihihi Liefs Es

  • 02 Februari 2012 - 10:19

    Amal:

    Hey Ysvhar,

    Ik ben zo jaloers op jou, je zult wel genieten van het mooi weer en al het leuks en moois van je meemaakt. Het is hier nu -8° ontzettend koud! Geniet ervan en ik blijf je volgen...

  • 06 Februari 2012 - 21:11

    Oma Van Arkel:

    ha schone jongeling.jijhebt het daar beter dan wij.hier friest het boven de tien graden .mooie fotos waren het weer.de tijd vliegd er zijn alweer twee maanden voorbij.geniet maar goed van al het moois wat je daar tegen komtgroetjes vam oma ,bea enjeoffry

  • 07 Februari 2012 - 13:46

    Diana:

    Hey Ysvhar,
    Wat een mooie foto' s het ziet er geweldig uit .Veel plezier en geniet ervan, ik blijf je volgen.
    Gr Diana.

  • 23 Februari 2012 - 21:35

    Oma Van Arkel :

    HAY YSVHAR.BEN JE IN HET OERWUOD BIJ DE MAORIES ONDERGEDOKEN?HET IS AL EEN POOSJE GELEDEN DAT WE MOOIE PLAATJES VAN JE ZAGEN.JE BEND ER TOCH nog wel,oeps mijn letters zijn verschoven maar het is leesbaar,ik volg je wel zoals je ziet groetjes van oma ,tante bea enjeoffry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ysvhar

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 16004

Voorgaande reizen:

10 December 2011 - 10 December 2012

Australië, Nieuw-Zeeland & Bali

Landen bezocht: