The Journey Down Under part 5: Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Ysvhar Arkel - WaarBenJij.nu The Journey Down Under part 5: Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Ysvhar Arkel - WaarBenJij.nu

The Journey Down Under part 5: Bali

Blijf op de hoogte en volg Ysvhar

30 Augustus 2012 | Indonesië, Denpasar

Hallo hallo,

Hier is dan de volgende. Deze staat volledig in het teken van Bali, mijn voorafgaande avonturen zullen er bij de volgende bijstaan.

16/8: S`avonds vanuit Darwin naar Denpasar (Bali) gevlogen, hier stond een mannetje met mijn naambordje te wachten:). Die zou mij naar het hotel brengen in Kuta. Het verkeer in Bali is echt een chaos: zowel links als rechts inhalen, over een doorgetrokken streep, onnodig veel toeteren, tegen het verkeer in en stoptekens van politie negeren is hier heel gewoon haha:)

17/8: Kuta een beetje verkend.

18/8: Naar de tempel van Taman Ayun geweest, daarna naar tempel Alas Kedaton hier aapjes voeren en een vleermuis de fles geven:). Toen naar de tempel Tanah Lot gegaan.

19/8: Naar Tulamben geweest om op een wrak uit de 2e wereld-oorlog te duiken de USS-Liberty. Hier veel vissen en aaltjes gezien o.a. Blue spotted Stingray en Barracuda.

20/8: Vanuit Kuta naar Ubud vertrokken om hier een aantal dagen te verblijven.

21/8: Een scooter gehuurd en mijzelf in de chaos gewaagd haha:)(uiteraard heb ik mij aan het verkeer aangepast:)). Lekker een beetje rondgetoerd, o.a. naar de Goah Gajah tempel en Monkey Forest geweest voor nog meer aapjes:). En veel rijstvelden gezien.

22/8: S`octhends wezen raften op rivier de Ayung (erg gaaf:)), s`middags naar Elephant Safari Park geweest voor o.a. een ritje op een olifant(erg hobbelig:)).

23/8: S`ochtends naar Kintamani gegaan om vulkaan Mt. Batur te zien, s`middags naar Besakih (Mother Temple) geweest dat op de zijkant van Mt. Agung gebouwd is.

24/8: Van Ubud naar Padang Bai vertrokken om van hier met de boot naar Gili Trewangan te vertrekken. Gili Trewangan is lekker rustig vergeleken met Kuta en Ubud. Hier rijden ze alleen met de fiets of paard en wagen.

25/8: S`ochtends en s`middags wezen duiken, hier ook veel vissen, aaltjes etc. gezien

26/8: S`ochtends nog een duik gemaakt om mijn duikspecialties af te ronden. Bijna deel 3 van de Open Water film gemaakt haha:). Er stond onverwachts veel stroming waardoor we een behoorlijk eind afgedreven waren, met als gevolg dat we een 45 minuten lange oppervlakte zwem hadden voordat we uiteindelijk door de boot gevonden waren.

27/8: Vanaf Gili Trewangan weer terug naar Kuta (Bali) vertrokken.

28/8: Een beetje ge-relaxt en rondgewandeld.

29/8: Nog wat door Kuta gewandeld en me voorbereidt om weer terug naar Darwin te vliegen.

Helaas is dit avontuur alweer afggelopen:(, maar nu weer terug naar mijn originele avontuur:).

Salam dari Bali
oftewel de groeten uit Bali en tot de volgende blog.

• 01 September 2012 - 08:37

Roy Peperkamp:

Nice! En gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!

• 01 September 2012 - 08:37

Roy Peperkamp:

Nice! En gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!

• 02 September 2012 - 14:18

Erna Peperkamp :

ziet er allamaal goed uit joh !

• 13 September 2012 - 12:13

Diana:

Hee Ysvhar geweldig wat jij allemaal meemaakt en wat een mooie foto's weer.
    Heel veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes Diana XXX