The journey Down Under part I - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ysvhar Arkel - WaarBenJij.nu The journey Down Under part I - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ysvhar Arkel - WaarBenJij.nu

The journey Down Under part I

Door: ysvhar

Blijf op de hoogte en volg Ysvhar

17 December 2011 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

nou daar gaat ie dan mijn eerste reisverslag hij zal niet al te lang zijn maar er volgen er nog meer:)

De heenreis is goed verlopen met een dag stopover in Hong Kong (erg groot en druk). Deze week met name bezig geweest met dingen regelen. Wel al een dagje naar de Blue Mountains geweest een nationaal park in de buurt van Sydney (in de buurt is 1,5 uur rijden:) verder Sydney een beetje verkend. Geweldige stad, vriendelijke mensen, mooie natuur, goede uitgaansgelegenheid en uiteraard goed weer:)

Over 2 weken ga ik via Canberra richting Melbourne om 15 januari naar Auckland (NZ) te vliegen voor 5 weken.
Tegen die tijd zal het 2e verslag wel komen.

groeten Ysvhar

  • 17 December 2011 - 09:27

    Eddie En Bauke:

    Hey Ysvhar,

    Goed te horen dat je goed bent aangekomen en dat je al het een en ander moois hebt gezien. Veel plezier en succes met het regelen van alles in Sydney en we verheugen ons al op je 2e reisverslag.

    Groeten...

  • 17 December 2011 - 10:34

    Moedertje:

    Hé Ys,
    Zo te zien doet je camera het prima, mooie foto's. Het begin is er. Nu eerst de kerst en oud en nieuw in Sydney. En hoe ga je naar Melbourne?

    tot horens

  • 17 December 2011 - 12:44

    Onur:

    Hey vriend,

    bewaar de foto's. Over één jaar kan je een mooie natuurfilm van maken. :)
    Het is fijn om te horen dat alles goed is. Eerste mooie foto's zijn al binnen. Het is nu pas begonnen. Veel plezier en ja zekerrrr we blijven je volgen.

    Groetjes, Onur

  • 17 December 2011 - 13:24

    Bassie:

    He luis ,

    mooie foto's , blij te horen dat je goed bent aangekomen , geniet er lekker van en laat ons mee genieten van je schitterende vakantie( wij zullen die namelijk niet meer gaan maken)

    groetjes Bas en familie

  • 19 December 2011 - 18:23

    Oma:

    hallo ysvhar,

    leuk dat ik je zo kan bereiken kan.
    mooie foto´s .

    groetjes oma.

  • 24 December 2011 - 22:53

    Amal:

    Hey Ysvhar,

    Ik hoop dat het goed met je gaat, wil je nog even fijne kerstdagen wensen...

    Groetjes Amal

  • 25 December 2011 - 17:34

    Deniz:

    Kingggggggggggggggg, goed om te horen dat alles goed met je gaat,

    Geniet ervan boy voor je het weet zit je weer aan de Ali Baba schotel,.

    Gr.

    Deniz.

  • 25 December 2011 - 17:37

    Deniz:

    King heb je al een mobiele nr ? Laat het me ff weten dan bel ik ff naar je.

    Gr.

    Deniz

  • 27 December 2011 - 10:43

    Ruben :

    Heb je de drie zusters ook gezien, en ben je met de trap naar beneden geweest In de blauwe bergen. Nu nog surfen bij bondi beach.

    Gr. Ruben

  • 27 December 2011 - 12:08

    IboOoW:

    Sjonnie ik wens je suc6.
    Veel plezier met je rondreis. Groetjes.

  • 27 December 2011 - 22:16

    Ommmma V. Arkel:

    hallo ysvhar.

  • 30 December 2011 - 16:57

    Paleis Van Justitie:

    He pik, wij wensen jou met de hele club een onvergetelijk oud en nieuw morgen en dat jij er maar van mag genieten. Wij zijn bijna klaar met de dienst, er was weer ontzettend veel voer zoals gewoonlijk als amal gaat shoppen haha. Ze heeft het weer fantastisch geregeld vandaag. Vriend het allerbeste en zet er weer eens fot's en verslagen op.

    wij missen je,

    Mac, Raymond, Amal, Deniz, Bas H, Khalid, Ibo, Onur, Patti, Jan, Ozcan en Wilco.

    Groeten de Palace boys

  • 01 Januari 2012 - 01:28

    Ysvhar Van Arkel:

    Hallo iedereen,

    bedankt voor de reacties. Ik wens jullie allen een gelukkig nieuwjaar!!!

    En binnenkort volgt er een nieuw verslag inclusief foto`s en filmpje(s) van het vuurwerk.

    groeten

  • 01 Januari 2012 - 20:16

    Big Bro Ras:

    hey hey ys.

    nog de beste wensen he broertje voor 2012.
    hier was het gezellig met oud en nieuw bij zus,ronny en kleine sil.
    we hebben lekker gegeten en vuurwerk gekeken maar het was wel raar dat je er niet was.

    vandaaag nieuwjaarsdag was ik bij oma en daar waren erna en geert ook haha en heb hun lichtelijk mijn plan vertelt haha jij weeet wel wat en moeders zat laatst aan het eten ook al te gissen heerlijk als ze neit weten wat er bedoelt word he.
    jij hebt lekker de hele tijd in het park vuurwerk zitten kijken hoorde ik van ma en resana.

    en je hebt een nieuw maatje waar je mee kan optrekken beter man en geniet er daaar van...

    tot horens he bro

  • 02 Januari 2012 - 21:24

    Oma Van Arkel:

    halloysvahr.

  • 02 Januari 2012 - 21:34

    Oma:

    hallo ysvhar.
    ik wens je nog een goed en gezond nieuwjaar. n veel plezier.
    ik hoop dat dit nu beter lukt
    leuk dat ik je zo kan volgen.
    veel liefs en de groetjes van oma.

  • 03 Januari 2012 - 18:47

    Hoj Ysvhar:

    wees maar blij dat jij daar beter weer hebt dan wij hier.op tv zag ik 40 tig graden mij niet gezien.hier stort regende het dat was niet normaal meer.jij zuld wel goed bruin worden?geniet ze groetjes oma.

  • 05 Januari 2012 - 16:33

    Oma Van Arkel:

    hallo jochi.hier het weerbericht .
    gronigen mensen ge efachueerd het water komt haast over de dijk, en staat op doorbreken.opa zou zeggen de paddestoelen zouden op je rug groeien.
    ha haha, ik krijg de smaak te pakken voor je plakboek.groetjes tante bea,jeoffrey,en van mij.

  • 06 Januari 2012 - 10:21

    Raymond:

    Hey maatje, beste wensen voor het nieuwe jaar. En heb je Mick al gezien?? gr smitje

  • 09 Februari 2012 - 14:22

    Erna En Geert:

    Ha Ysvhar alles goed?
    het ziet er in ieder geval goed uit.
    waar zo'n verre reis al niet goed voor is
    hoor je nog is wat van je familie.
    goeie reis verder en nog proficiat met het.
    groetjes en tot later.

  • 11 Februari 2012 - 21:20

    Oma Van Arkel:

    hallo joggie.volgens mij mag ik dat wel tegen jou zeggen?hier is alles redelijk goed,ik ben alleen een beetje stijf bevroren .jouw fotos waren weer mooi wat zal het een interesand boek worden dat ik met plezier zal lezen.groetjes oma,tante bea enjeoffry.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ysvhar

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 16008

Voorgaande reizen:

10 December 2011 - 10 December 2012

Australië, Nieuw-Zeeland & Bali

Landen bezocht: